Blogger Layouts

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 12, 2011

Contest Blog Aku Kena Gigit by Coklateyes

klik [ sini ] untuk ke blog owner contest .


oh nak bagitahu kau yang aku ditag oleh kakak aku sendirik ekabukanmakcikkau .
dia dah tag lama gila tapi aku baru teringat lapan ploh saat yang lalu atau
dalam bahasa omputihnya eighty seconds ago . ahh layan ahh .

jadi aku cekidaut sekejap belog owner ni , innanie .
dan aku tengok ahh hadiah contest ni best ke dok .
kalau setakat buku 555 , memang aku akan
nak jugaklah weh . hadiah tu woh mane boleh tak hambek . ah ye mu ni .
jadi untuk menyempurnakan lagi contest ini (ayat YB) , aku kena buat satu
slogan . eh bukan buat tapi lengkapkan . ye lah aku nak lengkapkan lah ni .


Saya Suka Geget Blog Hanya Dari Mata kerana ada nikon,domo busuk,
coklattttttttt dan hello kitty dekat header dia. ala busyuk busyuk come to mama .
lagi satu aku suka topik yang ditulis oleh dia,menarik.bukan macam aku.sobs sobs.


aku nak tag :





p/s : nak hadiah bodyshop tu hekhekhek

No comments:

Post a Comment